CNR EXPO KİTAP FUARI 2016 || ALDIKLARIM

  Herkese merhaba! Uzun zamandır bir şeyler yazmıyordum buraya, en sonunda vakit buldum. CNR biteli oldu biraz, biliyorum. Ama bu yazıyı girecek vaktim olmadı hiç gerçekten. Fuar çok güzeldi diyemiyorum, hala çok eksikleri var. Çok istediğim yayınevlerinin çoğu gelmemişti ve bu benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Mesela Can Yayınları, Parodi Yayınları, Artemis... Kendi standları yoktu ama kitaplarının satıldığı bazı yerler vardı. Artemis ve Can'a denk gelebilmeme rağmen Parodi'yi bulamadım...


  Şimdi asıl konumuza gelelim! Fuardan çok ucuza ve güzel şeyler aldığım için mutluyum. Özellikle Dex bu konuda beni çok memnun etti, her zaman olduğu gibi yine 5 ve 10 lira kampanyaları vardı!



Bunlar Dex'lerim! Hepsini Dex standından aldım. Boş Koltuk da Dex'teydi ve 5 liraydı. Sonlayanlar'ın ilk kitabını yeni okuyup bitirdiğim için ikinci kitabını hemen almak istedim ve onu da 10 liraya kaptım!
Meleğin Düşüşü 5, Kıyamet Sonrası ise 10'du. Bu seriyi gerçekten çok çok merak ediyorum. Meleğin Düşüşü'ne başladım bile!


Martı Yayınları'nın bu şirin set kampanyasını da kaçırmadım! Martı ve Novella yan yanaydı, Novella'dan da Kül ile Benimle Asla Tanışamayacaksın'ı kaptım! İkisi 30 tutuyordu sanırım.


Bunlar da bir diğer güzelliklerim. Artık ben de Stefan okumayı çok istiyordum, stand görevlisi olan kadına sorduğumda bana Satranç ve Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu verdi. Kapakları öyle güzel ki... Tüm klasikleri İş Bankası'ndan almak istiyorum resmen.

Bunlardan ayrı olarak da fotoğraflarını çekemediklerim var.
  • Uyumsuz Bir Genç Kızın Anatomisi
  • Aşk ve Gurur
  • Kurtlara Söyle Eve Döndüm
Benim fuardan aldıklarım bu kadar! Aslına bakarsanız Kocaeli Fuarı'nı bekliyorum... Orada yüklü bir miktar Pegasus alışverişi yapmak istiyorum. Siz neler aldınız fuardan? Peki asıl soru: indirimlerden memnun muydunuz sahiden? :(




You Might Also Like

0 yorum