MCFARLAND, USA || FİLM YORUMU







Film Adı: McFarland, USA
Yönetmen: Niki Caro
Oyuncular: Kevin Costner, Carlos Pratts, Johnny Ortiz
Tür: Dram, Spor
IMDb Puanı: 7,4
Yayım Yılı: 2015












Jim White, hayatını basketbol takımlarında koçluk yaparak sürdürmektedir. White, hayatına bu şekilde devam ederken birkaç problemle de savaşmaktadır. Bu problemleri çözemeyip mecburen McFarland'a yerleşir. McFarland, California'nın en fakir bölgelerinden biridir. Orada, lisenin birinde öğretmen olarak işe girer. Okulda yetenekleri keşfedilemeyen öğrencilerin yeteneklerini gün yüzüne çıkarmayı kendinde bir yük olarak bilir. Lisede bazı yetenekli öğrencileri görür ve onları eğitir. İyice kondisyona sahip oldukları zaman onları bir yarışmaya sokar. Ancak bu yarışmanın şöyle bir durumu vardır; eğer yarışmayı kazanırlarsa hayatları olduğu gibi değişecektir. 






Ben filmi gerçekten çok beğendim, hatta izlediğim en iyi başarı öykülerinden biriydi. Kesinlikle sıkıcı değildi, aksine çok eğlendim ve çok ağladım. Neden bilmiyorum ama duygulu her sahnesinde ağladım sanırım. Yaşanmış konuları ele alan filmlere bayılıyorum ve bu film gerçekten favorilerim arasında. Öneri isteyen herkese bu filmi de söylüyorum! Kesinlikle izleyin.
Filmin sonunda filmdeki her karakterin şuan nerede olduğunu ve ne iş yaptığını söylüyor, bu gerçekten güzeldi çünkü filmdeki karakterler henüz çok gençti. İleride neler yaptıklarını, neleri başardıklarını çok merak ediyordum. Merakımı da gidermiş oldum filmin sonunda.
Yaşanmış hikayeleri izlemeyi sevenler bu filmi aşırı seveceklerdir, buna eminim! Spor filmlerini de izlemeyi seviyorsanız, tam sizlik.
Ben bu filme 5 üzerinden kesinlikle 5 verdim. En sevdiğim filmler arasında, izleyin!

You Might Also Like

0 yorum