FOCUS || FİLM YORUMU




Filmin Adı: Focus
Yönetmen: Glenn Ficarra, John Requa
Oyuncular: Will Smith, Margot Robbie, Rodrigo Santoro
Tür: Komedi, Suç, Dram, Romantik
IMDb Puanı: 6,7
Yayım Yılı: 2014 
     

Nicky çok usta bir dolandırıcıdır. Bir gün yolları Jess isimli çok güzel bir kadınla kesişir. Jess de tıpkı Nicky gibi usta bir soyguncudur. İkili büyük bir av için plan yaparlarken birden bire birbirlerine aşık olurlar! Bu ikilinin bu avın peşinde koşarken yaptıklarını izliyorsunuz.


Ben filmi çok beğendim, gerçekten çok akıcıydı ve hiçbir sahnesinde sıkılmadım. İzlenecekler listesi gibi bir şey hazırlıyorsanız eklemeniz gereken bir film bence. Ben Will Smith'in oyunculuğunu çok beğeniyorum ve bundan önce Umudunu Kaybetme ile Hancock'u da izlemiştim. Onları da öneririm kesinlikle, ben çok ağlamıştım...

Filmin konusu çok ilginçti bence, gerçekten merak uyandıran olaylar vardı içerisinde. Bazı yerlerinde çok güldüm, bazı yerlerindeyse Nicky'e üzüldüm... Ama tabii ki filme 5 üzerinden 5 verdim! Eğer paylaştığım diğer filmleri de beğeniyorsanız -film zevkimiz uyuşuyorsa- bunu da kesinlikle beğenirsiniz!

Herkese şimdiden iyi seyirler, umarım beğenirsiniz!

You Might Also Like

0 yorum